قالب وبلاگ

یاهو
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

حذف كامل ID و ایمیل در Yahoo

در بسیاری از موارد حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید اکانت سرویس ایمیل یاهو خود را پاک کنید مثلا یک اکانت ایمیل جدید ساخته باشید و بخواهید ایمیل قبلی خود را پاک کنید و یا به هر دلیل خاص دیگری.

این امکان را می‌توان تقریبا از امکانات مخفی یاهو به حساب آورد که به طور آشکار یاهو این امکان را در اختیار کاربرانش قرار نداده است. اما ما در این ترفند قصد داریم چگونگی انجام این کار را برای شما شرح دهیم. البته قبل از گفتن این ترفند با خاطر نشان شویم که پس از پاک کردن اکانت خود ایمیل شما به طور کامل از روی سرور یاهو پاک می‌شود و راه برگشتی هم وجود ندارد. و اما ترفند.

 

عضويتی آسان در سايت ياهو

همانطور كه می‌دانيد جهت عضويت در سايت ياهو و ساخت يك ايميل جديد احتياج به انتخاب كردن كشور است. از آن جايی كه به دليل تحريم ايران توسط ياهو نام ايران از ليست كشورها حذف شده است و همچنين از آن جايی كه برای انتخاب كردن هر كشور ديگر نياز به زيپ كد اصلی آن كشور است و اكثرا زيپ كد كشورها را نمی‌دانيم در اينجا ترفندی را اشاره می‌كنيم كه می‌توانيد به راحتی بدون وارد كردن زيپ كد يك كشور برای خود ايميل جديدی در ياهو ثبت كنيد.

 

پنج قابلیت مخفی و منحصر به فرد موتور جستجوی یاهو

گوگل بهترین و موفق‌ترین موتور جستجوی حال حاضر اینترنت است و نمی‌توان از این قضیه چشم پوشی کرد، اما سایر رقبای گوگل هم ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که بعضی وقت‌ها به علت این توانمندی و قدرت‌نمایی گوگل از چشم ما پنهان می‌مانند، مثلا موتور جستجوی یاهو قابلیت‌هایی دارد که کمتر کسی از آنها با خبر است. در این پست قصد داریم به 5 نمونه از این قابلیت‌ها اشاره کنیم. این قابلیت‌ها عبارتند از:

 

پی بردن به ساعت مناطق مختلف جهان از طریق موتورهای جستجو

امروز قصد داریم ترفندی را به شما بیاموزیم که با استفاده از آن می‌توانید به ساعت مناطق مختلف جهان پی ببرید آن هم از طریق موتورهای جستجو.

همگی ما از موتورهای جستجو به مانند گوگل و یاهو ، برای جستجوی متون و نهایتأ عکس‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنیم. اما این موتورهای جستجوی توانایی‌های مخفی کاربردی دیگری را نیز دارا هستند که بسیاری از آنها بی‌خبرند.

 

لغو عضویت در گروهایی با ایمیل یاهو

برای لغو عضویت در گروهای یاهو به آدرس groups.yahoo.com بروید روی Sign in کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید در کنار My Groups در سمت چپ صفحه لیست گروه هایی که عضو آن هستید قرار دارد روی Manage کلیک کنید





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: