قالب وبلاگ

معرفی SkyNet مستقل و دانلود آفلاین
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
اگه یادتون باشه گفتیم که طی دانلود آفلاین بدون اتصال به اينترنت، بدون نياز به خط سند و بطور کاملا رايگان و فقط بصورت يك‌طرفه ، "دانلود آفلاين " مي‌كنيد. يعني فايلهايي را كه افراد داراي اشتراك از طريق اينترنت ماهواره‌اي دريافت مي‌كنند شما هم مي‌توانيد همزمان بصورت آفلاين يعني بدون اتصال به اينترنت دريافت نماييد.(با نرم‌افزار ماژول كه بر روي برنامه مشاهده كانالها مثل progdvb نصب مي‌شود و یا از طريق نرم‌افزار مستقل ).
نرم افزار مورد بحث ما همون skynet هستش که یک نرم افزار کم حجم و بسیار کارا هستش.خوب من اینجا یه پرانتز باز کنم و در رابطه با این اسکای نت بگم که دو نوع اسکای نت داریم:
1- اسکای نت قدیمی تر که برای اجر نیاز بود توی پوشه ماژول برنامه هایی مثل progdvb ریخته شود و برای اجر می بایست که progdvb اجرا میشد و از اون طریق اسکای نت رو اجرا میکردیم.
2- اسکای نت مستقل و جدیدتر که در این پست از اون صحبت میکنیم نرم افزاریه که بدون نیاز به برنامه های اجرایی کارتهای dvb عمل میکنه و سریعتره.
توضیح در این رابطه اینکه از اونجایی که در هنگام دانلود آفلاین رم کامپیوتر شما به شدت مشغول میشه پیشنهاد میشه در مدت دانلود به هیچ عنوان به کامپیوتر کاری نداشته باشید و هیچ برنامه ای بجز اسکای نت مشغول نباشه.اسکای نت مستقل جدید هم برای همین امر معرفی شد چرا که  در نوع قدیم اسکای نت ، خود progdvb رم زیادی را می طلبید.توجه به این نکته ضروری است از آنجایی که اسکای نت جدید باید با کارت DVB شما ارتباط برقرار کند فایلی به این اسکای نت جدید اضافه شده که کار شناساندن کارت دی وی بی شما را به اسکای نت بر عهده دارد این فایل با عنوان streamreader.dll قابل شناسایی است و در نوعی که من در این پست گذاشته ام مربوط به کارتهای skystar2 و چند مدل دیگه هستش.ضمناٌْ خاطرتون باشه که بسته به ورژن درایوری که استفاده میکنید باید از همون استریمریدر هم استفاده کنید و اگر هنگام اجرای اسکای نت با مشکل مواجه شدید یکی از دلایل میتواند عدم سازگاری فایل streamreader.dll با کارت شما باشد که باید streamreader مربوط به کارتتان را به جای استریم ریدر قبلی جایگزین کنید.

اسکای نت در حال دانلود

در این اسکای نت ما فایلی با عنوان rules.txt هم داریم که وظیفه این رولز همانطور که از نامش پیداست وضع قوانین برای اسکای نت هست.در واقع این فایل به اسکای نت میگوید که از چه سایتی یا چه مک آدرسی دانلود بکن یا نکن.که البته صحبت در این باره و تنظیم رولز را به پستهای آینده موکول می کنیم چرا که خود بحث کاملاً مفصلی هست.
فایل دیگری که در این اسکای نت موجود هست فایلی با عنوان regex.txt هست.فايل regex براي معرفي فرمتهاي مختلف فايلها براي اسكاي‌نت استفاده مي‌شود كه مي‌توانيم با استفاده از اين تعاريف فايلهاي مورد‌نظر را در اسكاي‌نت انتخاب و دانلود بكنيم.
اسکای نت معرفی شده برای دانلود از سایتهای فارسی تنظیم شده و شما در صورتی که ترافیک بالا باشد در کمتر از چند ساعت چندین گیگ اطلاعات خواهید گرفت اگر به توصیه های زیر دقت کنید:
1- حتی الامکان از یک دیش جداگانه برای دانلود استفاده کنید.و از قیچی استفاده نکیند مگر اینکه به مرکزیت ماهواره مورد نظر اسکای نت باشد.که در این حالت هم نیاز به تغییراتی در فایل skynet.ini دارد که شامل معرفی diseqc مورد نظر به اسکای نت میشود.
2- طی تجربه ای که دوستان داشته اند و از جمله خود من بهترین جهت برای دانلود آفلاین Eutelsat w6 هست.فایلهای ایرانی فراوان.
3- برای دانلود فایلهای حجیم (دانلود فیلم و امثالهم) مدت طولانی تری دانلود را ادامه دهید.

SkyNet-11324-Eutelsat w6 291kb

SkyNet-11449-Eutelsat w3 291kb

SkyNet-11553-w3 255kb

SkyNet-11617-w6 255kb

SkyNet 12565-Turksat 255kb

SkyNet-11449-Eutelsat w6 594kb

Streamreader Collections 102kb

Streamreader Collections2  883kb

Streamreader for kworld 189kb

اسکای نت معرفی شده  را دانلود کردم حالا چه کنم؟
این اسکای نت را در درایوی از هاردتان کپی کنید که بیشترین فضای خالی را دارد.فایلهای دانلود شده در همین پوشه در فولدری با عنوان OK ذخیره خواهد شد که بصورت اتوماتیک ساخته میشود.

Offline download is a free method and easy for evryone that use DVB-s card to download files from satellite.With this method you have to use some software for example SkyNet.There are 2 kind of this software.The old one that must be start with Progdvb and the new one that is separately.we talk about the new Skynet.After Download this software , you have to Unzip and copy in a partition that have large free space.I pay attention to this skynet give you PERSIAN fie.There are a Rules.txt in this skynet if you dont want to give persian file , you must be change this Rules.Infact a rules is the major file in skynet.this skynets are prepare for this satellite and frequency:
EUTELSAT W3 11299 V 27500
EUTELSAT W3 13500 V 27500
EUTELSAT W6 11449 V 30000
EUTELSAT W6 11324 V 30000
EUTELSAT W3 11553 H 27500
EUTELSAT W6 11617 V 27500
TURKSAT        12565 H 27282

This kind of skynet needs to start with Streamreaders.It's important that this streamreader must be set with your DVB-s Driver.We upload for you some streamreaders
for SkyStar2 and other DVB-s card's.

+ نوشته شده در  جمعه سیزدهم دی 1387ساعت 21:26  توسط شهریاری  |  آرشیو نظرات

چند نکته برای افزایش سرعت در اینترنت

چه طراح صفحه و یا دیداركننده از صفحات هستید از چیزهایی كه زیبا هستند اما ارزش واقعی چندانی به كار شما نمی افزایند اجتناب كنید. در اینجا خصوصاً فیلمهای معرفی Shockwave یا Flash موردنظر ماست. زیبایی چندرسانه ای, جا و زمان خود را دارد اما به انتظار گذاشتن مراجعین پایگاه با نمایش دادن فیلمهای طولانی معرفی چندان جذابیتی ندارد. در ادامه مطلب با هم نکاتی را که باعث افزایش سرعت مرور صفحات اینترنتی می شوند فرا می گیریم.

 

- از پایگاههایی كه تصویرهای تودرتو و زیادی در هر صفحه دارند اجتناب كنید.
حتی پایگاههای مخصوص تصاویر باید ناخنكهایی (تصاویر کوچک) برای دسترسی به تصاویر بزرگ و دقیق خود داشته باشند .

- صفحه نمایش را ساده نگهدارید.
صفحه نمایش اولیه ویندوز را در ساده ترین حالت نگهدارید. اما میانبرهای (Shortcut) لازم را برای عملیاتی كه در اولویت قرار دارند ایجاد كنید چه از نوع url یا برنامه هایی مانند Office یا غیره باشد.

- با Real Player شروع نكنید.
Real Player را از برنامه شروع برداریدخصوصاً كه به صورت پیش فرض در آنجا می نشیند. زیرا اولاً چندین ثانیه از برنامه شروع (Startup) را به خود اختصاص می دهد و ثانیاً در بسیاری موارد بدون اطلاع شما از ارتباط اینترنتی استفاده می كند. برای برداشتن آن Real Player را بازكنید و به View/Preferences/General/Startcenter بروید.

- اگر صفحه ای را بارگذاری می كنیدممكن است نیازی به دیدن و بارگذاری كل آن نداشته باشید. لذا اگر اطلاعات یا تصاویری كه می خواهید به دست آوردید روی دكمه Stop كلیك كنید.

- میانبر بزنید.
اگر آوردن یك صفحه خیلی طول می كشد دكمه Stop را بزنید و یا Refresh كنید تا دوباره مرورگر شروع كند. اگر خوش شانس باشید صفحه مربوطه مسیر بهتری برای دریافت پیدا می كند. برای اینكه ببینید این امر چگونه صورت می گیرد از نرم افزار Neotrace استفاده كنید. این نرم افزار مسیر میان شما تا پایگاه مورد نظرتان را به همراه همه نقاط بین راه و اطلاعات ثبت كننده های مسیر (Registrants) نشان می دهد.

- سرعت مودم را با استفاده از یك نرم افزارModem Booster بهینه كنید.
درعین حال تنظیمات پورت دریافت و ارسال مودم خود را بهینه سازید. این تنظیمات را در Settings/Control Panel/Modems/General پیدا می كنید. بر روی مودم /Portsettings/Connection كلیك كنید. با تنظیمات آن مقداری بازی كنید و نتیجه كار خود را بر روی یك پایگاه سنتی آزمایش كنید.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 17630
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: